Wednesday, May 11, 2011

Riang Bowling

Sesuai dengan namanya, aku telah dijemput & menyertai perlawanan tersebut dengan riangnya. Ia telah dilangsungkan pada 11 May 2011, jam 8.30 malam di Pusat Bowling di Astaka, Kuala Terengganu yang dianjurkan oleh pelajar-pelajar (Batch 13 & 16) MMC Terengganu bagi kursus ko-kurikulum mereka.

Pada malam tersebut, apa yang aku fikirkan adalah untuk sekadar bersuka ria bagi menghilangkan tekanan ditempat kerja setelah seharian berkerja. Aku bersama 3 lagi sahabat iaitu Kak Engku Tiha, Mirai & S.Afida pergi bersama-sama ke sana.

Perlawanan berlangsung dengan lancar dan meriah. Kerap kali kumpulan aku terlepas bola kedalam longkang, namun semua itu tidak penting kerana tujuan kami adalah untuk bergembira sahaja. Aku berpuas hati dengan aktiviti ini. Harap lain kali aku dijemput lagi..TQVM!!!!


Gambar sekitar acara RIANG BOWLING yang sempat aku snap :::---


My Group


Posing Time!!!



Say Kejuuuuuu!!!!!




En Halimi membawa bakal atlet bowling malaysia



Aksi S.Afida dengan penuh style!!



Aksi Kak Engku dengan penuh sopan santun




Aksi relaksss!!!




Aksi Mirai dengan semangat yang  "membara"...




We Are The Champion~~~lalalala



Mini gift..TQ



Lepak Time Bersama Pelajar-pelajar Selepas Penat Bermain Bowling...


No comments:

Post a Comment