Monday, March 7, 2011

Berkerja Di Ibu Pejabat

Salam, maaf kerana sudah lama tidak mengemaskini blog ini. Ini kerana aku sibuk dengan urusan pejabat iaitu menyiapkan kerja di MMC Kuala Lumpur.

Aku mendapat email menyatakan bahawa aku perlu berada di KL mulai 2hb March hingga 5hb March untuk menyiapkan kerja-kerja kewangan di sana seorang diri tanpa boleh membawa pembantu. huhh...memang letih & boring bila buat kerja seorang diri.



Keadaan Meja Kerja Di KL



Di KL aku berkerja bersama-sama dengan wakil kewangan dari MMC Sarawak iaitu cik sheila (sori guna nama u tanpa kebenaran). Nasib baik cik sheila ada sebagai peneman..heeee....So, tiada apa yang aku nak bagitahu lagi sebab aku ke sana untuk berkerja bukan untuk "bergalok".

*to all my frens yg tak sempat jumpe, sori k sbb aku btul2 buzy wat keje kt kl 2...


No comments:

Post a Comment