Monday, June 6, 2011

Jalan-Jalan Di Kelantan

Kelantan @ Kilatan @ Tanah Rendah Sekebun Bunga merupakan negeri kelahiran aku. Program Jalan-Jalan di Kelantan (JJDK) bermula bila 2 orang rakan sekerja aku iaitu S.Afida & N.Amirah telah mengikuti aku balik ke kelantan. Mereka menginap di rumah kawan mereka iaitu cik S.N.J.A.Athirah yang mana sekampung dengan aku.

Pada malam sebelum memulakan JJDK, Aku telah bertemu dengan junior aku semasa belajar iaitu saudara M.F.Fazli dan kami lepak bersama di sebuah cafe bernama Restoran Wau di pusat bandar Kota Bharu.


Lepak King!!

Keesokan harinya pada 5 jun 2011 baru la program JJDK dimulakan. Kami berempat memulakan perjalanan ke Daerah Tumpat untuk mencari kuil budha (Wat) bagi melihat keunikan binaan mereka. Seterusnya kami ke Pengkalan Kubor & Rantau Panjang bagi "window shopping" (itu saja yang mampu kerana gaji dah habis..). Sepanjang perjalanan ke Rantau Panjang keadaan agak sesak kerana pada massa ini merupakan musim cuti sekolah. itu sahaja yang dapat aku huraikan. Dijemput lihat gambar-gambar yang sempat aku ambil.


Besaunyeee........

Berposing Di Tengah Kepanasan

Di Depan "Penjaga"

Berangin+Lepas Hujan=Kesejukan di depan Masjid Cina,Rantau Panjang~~

Posing Malu2 Kucing

Posing maut depan Masjid Cina, Ramtau Panjang

Gaya "Budak Kecik" Ketiduran

Bersama Bantal Busuk..Eewwww

Sesak di highway ke Rantau Panjang

KeBosanNan tersekat dalam traffic jam

Itu saja yang dapat aku huraikan. Terima Kasih kerana sudi menjeguk, menjeling, melihat, memandang blog aku yang tak seberapa ini.

No comments:

Post a Comment